Som att ramla och aldrig nånsin landa

jag, jeff å jojjo gav bort middag å bio till ann när hon fyllde år. så söndag hade vi date. käkade på pinchos, sen en fika och slutligen kikade vi nya mamma mia. super mysigt. jag å jeffa fortsatte kvällen på min ballkong med filtar, ljus, vin, choklad, musik och pratade hela natten. 
 
jag och marcus bytte vecka, så vart en till stockholm. måndag är ju alltid måndag, men denna va de nånting hela tiden. allt drygt från däckbyte, olyckor, vägarbeten å trasigt gods. tisdag rullade allt på riktigt fint. onsdag va jag till jeffa och fick lunch, sen kilade vi ner på stan och röstade. jobbet gick lika värdelöst som måndagen. men efteråt fick jag iallafall avsluta dagen med sändrow å en glassdate! torsdag myste jag omkring lite med jeff, en fika på stan och en snabbis i valbo innan jobbet. fredag gjorde egentligen ingenting annat än jobb.
 
lördag kom mamma och bröderna förbi och firade linnea. jeffa och signe kom också. hade sleepover i boänge med kusinerna. myste vin ute i bubbeln och timmarna flög iväg. kom i säng vid 05. söndag - signe gav oss ändå en helt okej sovmorgon, käkade frukost och promenerade hem. föreslog glass och linnea var inte ju inte svårövertalad direkt. cyklade igenom stan, fikade å glassade. käkade tacos gjorde vi också! maria sällskapade upp till sundsvall och där vart det max.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0