nästan ingen vet nåt nästan inte jag, ingenting har förändrats sen jag sa som det var

marcus varnade mig om ett helveteslass, han hade tillåmed tänkt följa med mig så jag skulle slippa bråka. världens snällaste jävel, älskade underbara. men david följde med, då sista natten. snäll han å! gick helt okej. kom hem och sov en liten snabbis, innan dusch och fix och iväg. 
 
gav vejjan ett supriseäventyr i 30års present, å nu va det dags! hon tänkte till en början inte riktigt följa med, hon hade faktiskt inte tid med oss. men efter ett tag så. rullade mot stockholm, grönan och takida. kl 07 lördag va det morgon för att jojjo absolut ville hinna äta hotellfrukost två gånger.. efter det vilade vi lite, duschade och skulle dra oss mot stan. sen bestämde vi fika. efter ett övergivet strandcafe vart det lunch på vapiano innan vi rullade hemåt. lärorikresa, allt från uber å jägerbombs till hur man borstar håret. 
 
kom hem 17, jag la mig i princip direkt för att bara vila lite. sen skulle jag till lina och sandra och mysa lite alkohol. men jag råkade visst somna ordentligt och sov sen hela natten. vaknade vid 12 idag. det är nästan galet många timmar, och hade jag inte gått upp för att jag behöde kissade hade det säkert kunna bli någon till. jag är egentligen inte förvånad, är det nånting jag faktiskt kan va bra på, så är det ju just det.. att sova. kikade serier halva em, sen stack jag iväg till sundsvall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0