hurting you will hurt me too

måndag blev jag väckt ganska tidigt, segade mest i soffan hela dagen. men va en snabbis till valbo och tog en promme med jennifer iallafall!
tisdag va jag också uppe tidigt faktiskt. va till optikern, hade bra syn tack och lov. träffade jeff en sväng, prommade, serier, mat å jobb typ.
onsdag skulle jag till lina, men vi sköt på det. tog en promenad och började sortera å kasta kläder, mina den här gången.
torsdag fick nå infall så jag å david va å kikade på en lägenhet? sen drog vi en snabbis till valbo. jeff kom förbi å rensade lite mer av mina kläder, sen myste jag hos lina innan sista natten.
 
 
fredag, idag gick jag upp i tid för att kunna sova till kvällen, duktig. har tänkt att hinna städa och promma innan david å linnea kommer hem. ikväll skulle jag å jeff ut, men blir nog å mysa hemma istället. ska nog äta glass med sändrow innan läggdags också! imorgon är det kalas för tyra i årsunda. så ska david iväg på 30års fest så jag å linnea får tjejkväll! mysigt, blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0