Ber om luft när jag glömmer bort att andas

månag va en vända i valbo med annis. hälsade på david. käkade och jobbade. var en lastbils olycka så skulle bli stående i timmar. var stencool, vild och vågad. hade stannat hyfsat lägligt, försökte mig på att backa över vägen och vända, tack å lov så lyckades jag. annars hade det blivit lite jobbigt. 
 
tisdag hade jag tänkt att jag skulle fippla med en hel del, men orken infann sig inte riktigt. klev inte upp ur sängen förens sent, då för att sätta mig i soffan, käka å kolla serier fram till jobb. 
 
onsdag när jag kom hem från jobbet åkte jag å davven å köpte frukost på bageriet, sen lämnade vi in min lilla bil på service. så nu ska den väl rulla.. träffade jeff en sväng och var till anna en sväng. på kvällen tänkte jag rensa ut och slänga lite kläder, slutade med att jag rensade ut och slängde halva davids garderob istället. jaja. 
 
torsdag åkte till valbo med davven, handlade mycket och mer. nu har jag käkat och packat. dags för sista natten, imorgon ska jag på äventyr med kusinerna, blir skoj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0