Vi kommer minnas allt i färg, Efteråt

hängde helgen med linnea, kalas å glass. avslutade söndagen hos lina med pizza, prat, mys å film. vaknade måndag och började bli sjuk, så blev det bara värre hela veckan. men inte på värstviset tack å lov. sitter dock kvar än. utöver jobb å tycka synd om mig själv för jag varit sjuk. så hade jag valbo date med sandra å lina, hängde med jeffa, lyxat tzatsikilunch med davven, å säkert nå mer. 
 
lördag och att få sova ostört hur länge man vill var guldvärt, längesen jag sov så bra också. va iväg till valbo med jeffa en sväng. skulle ha varit kvällen till edwina, myst med kidzen å fått tacos. men hade en hel del å göra. jag å davven rensade här hemma halva natten, med ett glas vin. idag vaknade vi ändå rätt tidigt, flyttat omkring lite saker, tvättat och jobbat. marcus hörde precis av sig om att promma, hm, nästan sugen? men är ju lite trött å va precis påväg att lägga mig? nog inte, men vi får se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0