Och jag kan inte förlora mig i dig, För vem är jag utan dig?

en nattvecka har rullat förbi, gått mest bra. sprungit omkring massa i valbo. fixat å trixat med jennifer och/eller david varje dag. hämtade hem linnea i fredags och käkade en efterlängtad tacos. förfestade med dom två kusinerna, rosenström var planen. missade klockan och kom ut alldeles för sent, vart en snabbis på krogen sen fortsatte vi förfesten någon timme till med gamla klipp från småstjärnorna typ. 
 
lämnade tjejerna med bakismys lördag. quesidillas å linnea lockades mer! ritat, pysslat, spelat spel. kusinerna kom förbi med glass också. när linnea hoppat i säng, va jag så trött att jag förmodligen somnat på 2min. men fick något infall, och 15min senare satt jag med jeffa på förfest igen? va ut en sväng i gävle, avslutade med max. 
 
idag har vi varit till ockelbo och firat tobias i förskott. fick tacos å fika, alltid festligt. skulle ha sleepover med kusinerna, men får bli sen. klockan är sent och jag vill gå på promenad, kan vi inte återgå till sommar och ljusa nätter. lurar vintern bakom hörnet nu? ja, den gör ju det. ångest. vill spola fram några månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0