Jag vill inte tänka framåt, Men är livrädd att fastna här

en vecka stockholm överstökat. haft jättesvårt å sova, varit lagom slaktad när jag ska dra mig upp. idag, när man äntligen ska få sova fritt, nä då vaknar man såklart tidigt? jaja. har i veckan hunnit med en lunch hos mamma, grattat tobias på dagen. en lunch hos eddan, å lite glasslyx. lunchat tzatsiki med davven. skulle luncha våfflor med marris, men det får vi hinna sen. ja, förutom lunch har det bara varit jobb. 
 
idag då? ligger i sängen, tänkte nästan ligga kvar. men om ett tag kommer maria å hanna förbi, sen ska jag städa lite, ta en promenad, en dusch. och vad jag känner för kvällen har jag inte riktigt bestämt än. återstår att se! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0