I have sacrificed, and I burned Oh, you gotta live before you learn

lördag övervägdes det mesta.. vinmys, bio, baka kaka, dricka öl, hamnade hos jeffi soffan hela kvällen. i veckan har jag pysslat lite hemma. haft ett kylskåp med endas öl, redbull, dricka å en ost. ändrat på det iallfall, nu ser det lite mer mänskligt ut. (en mjölk, en jucie, smör) ha ha. 
 
tisdag åkte jag till ockelbo för promme med edwina å jenny. kom aldrig så långt, köpte pasta från pizzerian och kikade resor. igår städade, packade, prommade, hängde lite med jeff, sen gjorde davven käk. idag har jag också hunnit en promme i solen, om ett tag kommer lina hit och myser. sen sista natten, och imorgon.. kan det vara så att jag råkar åka utomlands? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0