You ever wonder what we could have been?

måndag - jag å davven slängde massa sopor och lunchade tzatsiki. 
tisdag - åkte till edwina och fick lunch, samt glass me kidzen. 
onsdag - städade och fixade hemma bara.
torsdag - käkade lunch hos mamma, va förbi hos edwina, jojjo sov här.
fredag - va upp tidigti tidigt och drog en runda i valbo med jeff, black friday. man spenderar ju, som vanligt. fy. skjutsade jojjo till gävle sen va jag förbi hos edwina en sväng innan jobbet. riktigt dåligt fredagsflow resten av dagen, seegt.
 
idag såg jag fram emot att få sova sova sova, vaknade 11. jaha, men de va väl bra. har duschat och ätit frukost i sängen. ska ta en promenad i solen tänkte jag. hade en förhoppning om spa som gick i stöpet, övergick till ut och äta och vidare till inget. vill göra något! mat, bowling, laser, bio, spel å vin. vi får se hur kvällen slutar, kanske stannar i sängen med. vill till valbo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0