Jag hör allting som är bakom mig skrika Du måste välja nu Förlåta eller svika

ville ju verkligen härja lite halloween.. men fick hänga med linnea, göra pumpa, käkat tacos, mysa film, osv. så jag hade ju ändå en toppenlördag! söndag också linnea häng. när hon åkte hem hann jag en snabbis till valbo och sen myste jag å maria tacos, film å massa glass. bra helg. 
måndag å tisdag gjordes inte mycket mer än jobb. onsdag drog jag å jeff en runda i valbo. torsdag lunchade jag hos edwina. fredag lunch hos mamma. åkte till maria efter jobbet och sov där, för 07 lördagmorgon var det dags för ykb. 
så lördagdag spenderades med ykb i söderhamn. när jag kom hem kom jeffa hit, vi fixade å trixade med lite allt och inget i hemmet. hon är då master i allt. käkade å myste film. lussebullar hade hon bakat också! nyss vaknat, ska ta en promenad. kanske en vända till valbo me jojjo, sleepover me henne ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0