Det fanns en tid då ingenting kändes som mycket mer

ja, råkade ju vara så att vi åkte utomlands. underbart! kom hem till ett sverige med snö och en bil på arlanda med sommardäck. skoj. att köra hem gick mestadels helt okej, men också lite nästa åt helvete. kom hem lördagkväll, tog en dusch också kom lina hit. vi pratade och drack några öl, klockan bara sprang iväg. hoppade i säng vid 06. söndag bytte jag till vinterdäcken (david gjorde).sen va jag en sväng till annis å en sväng till david.
 
måndag hämtade jag stefan från lan här i sanviken, så lunchade vi. mackelito joinade också! tisdag gjorde jag absolut ingenting förutom jobbet. onsdag skulle jag till obo och käka lunch hos mamma, men råkade vara en dålig dag. torsdag va jag till eddis, fick lunch å hänga lite me mina kidz. när jag kom hem från jobbet torsdagnatt sov jag hos marris. när hon kom hem från jobbet idag lunchade vi våfflor, sen följde hon med i lastbilen. fredagsmys! imorgon ska jag hänga med linnea, vill göra en pumpa! sen på kvällen vill jag spöka med alkohol. lite oklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0