vi tar oss härifrån, vi bara går

landade hemma i sängen vid 07 måndagmorgon efter en härlig vecka! sov några timmar sen iväg och jobba. är ju himla skönt att det iallafall är bra väder här hemma också, även om det är lite tråkigt att bara behöva jobba genom det. har under veckan försökt tvätta undan, ett helt jävla berg.. fattar inte ens hur det fick plats i resväskorna? ska såklart lägga upp om resan och bilder, har inte tid nu bara.
 
onsdag och torsdag innan jobbet va jag förbi hos edwina å kidzen å myste lite. idag tänkte jag ta mig ut på en promenad men inte orkat. sjuk vart jag plötsligt, jävligt drygt. rösten försvann och har så jävla ont i halsen. hoppas de går över! ska mysa vin med tjejerna på hannas altan imorgon. längtat efter de ju! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0