måste hitta nya sätt att hålla andan

ja, blev ju sjuk. och vart bara värre. fredagen vart riktigt dryg att jobba. lördag vaknade jag som ett halvtslakt. bestämde mig för att låta bli alkoholen och ockelbo även om jag ville. åkte å hängde med kusinerna i solen, käkade tacos på balkongen och kikade på lite crusingbilar. va förbi hos lina en snabbis innan jag la mig. söndag kom lina förbi, vi käkade, myste ihop äventyr och sen körde jag en vända sundsvall.
måndag fångade jag och jeffo soldagen på stranden. tisdag va jag med lina och pillade ut hennes pstav, såg så enkelt ut? så tänker jag på min kalabaliksväng? sen åkte jag å hängde med jeffo. onsdag va vi till årsunda och käkade grillat. idag mötte jag jeffo i bovik å hängde en sväng i solen, sen ikväll va vi ut å käkade i tältet, uteserveringen. är himla trött, strax jobb. fortfarande sjuk också? vägrar släppa även om det inte är lika illa.. imorgon hämta linnea och stefan, så åka å bada någonstans om vädret fortsätter vara på topp. sen ska jag jobba, en natt till.. lördag ska vi fira stefan lite i efterskott i ockelbo. kvällen blir de petter i furuvik! söndag blir det väl linneahäng hela dagen, sen avslutar jag veckan med lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0