Hold me close and I won't leave

det lät ju finare att säga att jag tog med jenny på en födelsedagsroadtrip, till sundsvall.. för att ta en glass i solen, mysa runt på stan och käka middag. så det gjorde vi ju i söndags! sen att jag drog jobbet på köpet va ju som en bonus. sundsvall är ju supermysigt, vi gick dock in på en affär och vart kvar där tills ungefär allt stängde. hoppade över glassen för att äta först, fick för oss att skynda så vart max. men det lät ju lyxigt från början iallafall. åkte hem och hälsade på hos edwina å familjen. sen var jag förbi hos david en sväng också. 
 
vaknade valborgsmorgon och kände att jag lika gärna kunde jobba. så erbjöd mig köra åt marcus. sen ringde jojjo och sa att vi åker till Idre, jafan. avböjde jobbet. sen vart allt att ta för mycket tid. började fundera över att åka till borlänge. sen gav jag upp om allt. åkte till gävle och käkade lunch med jeffo, sen drog vi igenom halva stan samt halva valbo. efter det åkte vi ut till boänge och käkade grillat. kvällen kollade vi kasen, precis som back in the days. drack någon öl och bara myste. det vart bra iallafall. 
idag har vi varit tillbaka till Boänge för kalas. efter lite fika drog jag vidare till jobbet. när jag kom hem från sundsvall plockade sandra upp mig, vi köpte en glass å åkte ut till hennes jobb för biltvätt. nu ska jag krypa ner och sova, imorgon blir det ockelbo och kalas för min emil. älskade lilla, förstå att han redan fyller 1år? galet. juste, kan hända att jag bokat en resa också. det blir kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0