det fortsätter att funka fast det inte går

onsdag prommade jag med annis på morgonen, sen myste jag en glass med edwina å kidzen innan jobbet. torsdag fick man ju lite ledighet. promenerade till jojjo som hade gjort furkost, vi hängde ett tag i solen innan vi åkte till valbo en sväng. på kvällen kalas för stefan och sen körde jag en vända sundsvall.
fredag fyllde davven 30(!) barrar. frukost/fika på säng fick han, så va vi ut å käkade lunch i solen, sen övergav jag honom för jobb. men han överlevde nog. igår var jag ju tvungen att ta tag i det jag inte hunnit eller orkat på hela veckan, städ å tvätt å packning. och det tog verkligen hela dagen, fattar inte vad jag gör som tar sån tid. eller ja, jo det vet jag väl. jag bara lallar omkring kommer aldrig igång, men ändå. en sväng till valbo va vi också. nu tror jag att jag har ordning på det mesta, tillslut. ska göra i ordning lunch tills linnea ramlar in här när som helst. sen ska vi en snabbis till valbo, (hehe). sen bär det av, om några timmar är vi på arlanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0