We'll go down this road 'til it turns from color to black and white

senast jag skrev var jag sjuk, hoppades vakna bättre. men 15h sömn senare vaknade jag fortfarande sjukt dålig och blev värrevärrevärre. hade förberett för att stanna hemma från jobb, men magsjuka hade klivit in i bilden på andra håll så var bara att köra. spenderade hela veckan med att bara vara sjuk, sova å jobba. 
 
lördag, ville inte ockelbo. men efter många om och men hamnade jag där ändå. någon öl, baren, efterfest. söndag blev det sova fram tills pizza och första jobbnatten. måndag myste jag bara omkring hemma, en promme med annis. igår var jag en sväng i valbo med davven, sen va jag å jojjo på någon föreläsning, skulle säga mindre bra. idag har jag hittils bara hunnit vakna, ska städa lite å promma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0