rollo, min alldeles egna viking.

måndag gick vi upp super tidigt, åkte till söderhamn och åt en donkenfrulle, sen var vi till ett medium. hm, jag vet inte. super spännande, såklart. men jag har nog väntat mig mer en väg att gå, en riktning att följa, nån hjälp åt något håll, eller något sånt? gick nog därirån med fler frågor än svar. absolut inte besviken. men hade nog väntat mig något mer. oavsett, tacksam. efter det åkte jag hem och sov några timmar. prommade med annis och sen följde david med och jobba. 
 
igårmorse lämnade vi in lastbilen på verkstan, hoppas det blir någon ordning. sov halva dagen och sen hängde jag hos jojjo. natten var hyfsat lång med småkrångel och halka, drygt. blivit sjuk med, också drygt. har sovit hela dagen, skulle ju egentligen städa idag. jajaa. imorgon ska jag nog till årsunda på middag och i helgen är linnea hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0