nu hade nånting redan börjat

helgen vart ungefär som planerad. medans linnea var på kalas igår, fikade vi med mostern! bion var bra, super mysig tycker jag! sen mötte vi upp ann och harry så följde dom med och käkade. va ju lite sjuk i tidigare i veckan.. det gick över ganska direkt. idag vaknade jag dock dålig igen, och det har bara blivit värre och värre hela dagen. har ingen lust alls med det faktiskt.
 
vi pysslade under fm. åkte iväg och grillade till lunch, busade med novalie, sen hem och gjorde läxor innan linnea åkte. har kollat en beckfilm och myst lite ost å kex. är så himla trött och trasig så ska sova nu, väntar bara på en tvätt, tio min kvar. ö-k-a. sen hoppas jag vakna lite piggare imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0