det går alltid att förändra framtiden

mja, hinner inte riktigt med här. men sen sist? hämtade underbara ungar å hängde vid rullsand tills regnet kom. lördagen fikade vi i ockelbo. furuvik på kvällen, petter va bra! åkte karusell också. å hamnade en sväng på en uteservering. söndagen åkte vi ut till årsunda å njöt av solen. vart islängt från bryggen MED TELEFONEN I HANDEN. men vi överlevde båda två. sen åkte jag hem, och vidare mot arlanda. blev en vända till spanien med lina, det får ett eget inlägg! 
 
kom hem från spanien och hade planer för hela helgen. emil assergård på krogas, fredag, lördag alkohol, lekar, tävlingar, grill i årsunda, furuvik på kvällen. söndag repa mig inför jobb. men nejdå. jag fick snabbt packa om väskan för att sen sätta mig i bilen och åka vidare 6h ut i SKOGEN för att ha ADRkurs hela helgen. va mindre glad över det. men vi hade det helt okej mysigt ändå, tråkigt bara att jag missade mina planer.. vi drack öl, käkade pizza, chips, godis, myste på bryggan, spelade minigolf, och klarade av den där adr'en. kom hem vid 19 på söndag, la mig för att vila men sov fram till klockan ringde 10 måndagmorgon. trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0