you were the shadow to my light

jobbet rullade på fint sista dagarna. när jag kom hem fredag så mötte jag annis för en promme, sen slutade vi på min balkong med lite vin. lördag va vi ut till trebo och kikade på matchen, jojjo gick in i sorg och vi försökte lösa det med shots. en flaska senare så har jag inte så mycket minnen av 30års festen, men vi hade skoj! jag vaknade med korken till shotsflskan i bh'n, träningsverk??? och sår på benen.
sov bort hela söndagen som dessutom va en toppendag? jenny följde iallafall med till sundsvall. vi hade bakishäng i form av, glass, chips, godis, bullar, muffins, brownies, massa läsk och max. de va bra! jag ska väl ta mig ur sängen och kanske ut på en promenad. sen ska de städas, minns knappts när det städades ordentligt här hemma sist. usch. torsdag är det middag hos mostern. så kommer linnea äntligen hem sen, längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0