You don't have to pretend that it's easy all the time You just let it go and, and grow with it

så var marknadshelgen överstökad och förbi. längtat som tusan efter att få förfesta hos edwina igen, det har vi inte ens gjort. men varit en bra helg iallafall! vi har grillat, myst och dragit vidare. marknad, karuseller, öl. två dagar av det. samt efterfest, flotte, fyllekäk, skratt å fina människor, såklart! söndag vaknade vi hos eddis, mötte upp stefan och gick igenom marknaden en sista gång. köpte munkar också, det måste man ju. tack å lov sluppit bakfylla, men lite trött har man ju varit. tack för i år, ockelbo, marknad å mina fina vänner. 
söndag em kalasade för jeffa å jojjo. sen stannade vi kvar, spelade kubb å käkade. stefan sov hos mig. när jag kom till gävle måndagkväll efter en hyffsat lång dag, bytte jag av mackelito med tokpunka. så tacksam att det inte smällt efter vägen. igår va jag till edwina fick lunch å kramasdes med empis innan jobbet, som sen rullat på fint. idag har jag hunnit med en promme, en dusch å lite käk. strax dags å rulla. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0