We were made to break

vi åkte som planerat iväg till ockelbo å edwina. firade moa lite, kramades, lekte. mot kvällen åkte jag, jenny å edwina till furuvik. kikade på darin, drack lite öl, råkade köpa ett åkband å åkte massa karusell? va super mysigt! efter det valsade jag vidare med jenny, kämpade för steg, en sväng på baren, en sväng på efterfest, en promenad hem, och varit tjurig på hela världen. 
 
söndag åkte jag också som planerat ut til mångeln med kusinerna. mådde som ett jävla as och värre ändå, men det var mysigt. badade till och med. åkte hem, började planera att åka tillbaka till ockelbo för promenad å vin. men var alldeles för slut, somnade 22 och tvingade mig själv upp ur sängen i sista sekund 13.30 måndag. trött. 
 
tisdag vaknade jag iallafall lite mer som människa. gick ut på en promme även fast det va alldeles för varmt, mötte upp jeffa med sällskap en sväng på stranden. onsdag va jag och david en sväng till stranden, sen kom jojjan på en rast å käkade glass. torsdag åkte jag till edwina innan jobbet, kramades med kidzen å fick lunch. idag sällskapade maria i lastbilen. imorgon är tanken stranden med jeff på fm om vädret vill, kalas i skutskär, en sväng i valbo, sen iväg på molly i furuvik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0