jag har ingen aning var vi ska nu. Men så länge vi går åt samma håll, så kommer allting ordna sig

varit en vecka med toppenväder, sol å varma grader. har jag tagit vara på tiden, nu när jag äntligen kan? har varje dag den här veckan påbörjat en städning som jag inte orkat med, tagit mit ut på en promenad iallafall, annars sängen.
 
idag har jag samlat lite energi av fina människor. jag å stefan mötte upp jeff på stranden, så kom ju linnea också! va ut till årsunda en snabbis, samt glassdate me andra mostern. imorgon ska vi åka till edwina å familjen, ska bli fint å få hänga lite med dom. kvällen hade jag sagt att jag skulle med å öla efter lingbolyran. men vill inte, borde inte. vi får se. söndag är det planerat att åka till mångeln med kusinerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0