vi ska ta oss framåt, vi ska vidare

va typ nervös över att åka till sundsvall igår. jag är ju så dryg som ska få ångest över något bara för att det var ett tag sen jag gjorde det. men det gick bra. förutom att halva natten ville bråka såklart. när jag skulle åka från sundsvall kunde jag inte koppla ihop, efter e4an var det stopp och när jag äntligen kommit hem så satte jag fast mig i grindhålet. som den duktiga idiot man är. hem och sov 2h för att sen skjutsa dollbie till vetrinären. då har david kollat fel en timme på tiden också. aja. idag ska hon kastreras, min bebis. vill inte det. men det blir bra det med. hem och sova en sväng efter det. innan upp å iväg med marcus till stockholm innan en förhoppningsvis bättre natt till sundsvall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0