I wanna make some mistakes, I wanna sleep in the mud

 äntligen linneahelg, men känns som jag knappt sett na. hon har varit iväg på nå stallgrej å kalas. men köpt godis på hemmakväll, myst till eva å adam samt lite spel har vi iallafall hunnit med! jag har också hunnit träffa min annis en sväng. och varit ut på krogen. torkade öl på taxikillen, tappade telefonen under scen, bitits, skrivit mer eller mindre skojiga saker. bråkat om toa. ja, ni vet. varit full.
 
hängde morgonen med linnea tills hon åkte. sen ramlade jeffa å jojjo in här med mat runt 13. å så vart dom kvar hela dagen och kvällen. även fast jag grinat ungefär femton gånger idag för dom är lite av hemska människor så är jag så nöjd. perfekt söndag, bakisdag, kusindag. vi har käkat, allt. kikat filmer. pratat. spa'at, skrattat. gråtit. osv. älskar dom. nu ska jag krypa ner! himla trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0