Got a feeling that I'm going under, But I know that I'll make it out alive

Tänka sig att det skulle bli så många besvikna själar över att man inte tänkte ha någon födelsedagsfest i år??
- men Katrine vi stannar ju alltid kvar å äter pizza å har fest
- Du måste ha fest så jag kan ha min nya tröja
- Katrine du behöver ha fest jag behöver alkohol
spel till festen jag inte tänkte ha va redan köpt, människor jag håller kärt vill komma och alkohol är ju festligt. så man ställer väl upp för laget! jag är aldrig omöjlig. styrde om en del planer och nästa helg har vi partaj för mina 23 vintrar. 
 
Haft en toppen födelsedag! fick frukost och paket på sängen och sen låg jag kvar länge. hoppade tillslut in i duschen så va vi ut å käka. Sen hämtade jojjo mig och vi åkte hem till jeffi för fika å paket. älskade underbara. idag sov jag länge, väldigt länge. hade nog ingen lust att vakna tidigare heller, en tråkdag väntade. ska städa, handla å kanske baka. vill inte heller finna mig i dessa 20minus som vill vara med. imorgon kommer vejjan med kidz hit och grattar mig. mysigt! på fredag kommer linnea äntligen hem, som jag saknar! behöver nog baka och städa lite. lördag kommer resten av family på kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0