Vi kan gå vilse för att hitta nya vägar

tyra bjöd hem till hjärtisdagfirande, i efterskott. fick våfflor med nutella å glass, fika, å paket! älskade lilla! fredags var jag och emma iväg till bollnäs och kikade på våran fina william. älskling. lördags drog en date med lina under dagen. sen va vi ut och käkade med edwina och mathias, hann med en runda bowling också, sen kikade vi bio. trevligt! söndag var vi till mamma och käkade tacos, jeffi å jojjo var också med. 
 
hade jag skrivit det här inlägget igår hade det bestått av himla mycket ångest och gnäll. kändes förjävligt att ha ett jobb, osv. idag känns det ganska lugnt. natten gick fint. idag har jag hämtat ut min nya telefon. tänk att man sopade igenom 4st förra året? hoppas kunna klara mig bättre i år. har också fixat tid för service på bilen, mindre skoj. nu ska jag göra mig redo för andra natten. imorgon fyller mamma år, tänkte hinna åka dit och fika en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0