guldstjärna till dig

hela veckan har jobbet rullat så otroligt bra. så himla skönt. var nästan rädd sista natten över vad fan som skulle hända, för en så bra vecka är ju inte ens okej. men den gick toppen med. har idag fått jobbet tillbaka också, innan jag ens hann sluta? lite komiskt är det ju. onödigt att sparka mig från början, dryga som ska bråka. men känns ju bra att vara så bra att dom ringer och ångrar sig iallafall? tacka ta emot. 
tisdag va vi till mamma och fikade, sen prommade jag med anna, sen jobbade jag. onsdag började jag med att städa, mest i tanken, sen drog jag till valbo med jeffo istället. igår tog jag tag i den där städningen iallafall, så nu är det gjort. idag har vi hämtat linnea och varit till skutskär på tacosmys! efter det va vi till ann en sväng. 
nu har vi intagit sängläge. halvt iallafall. ska iväg och hämta jojjo inatt. innan dess ska jag ha packat och fixat klart för imorgon. kanske kanske åka nattpulka med sändrow? vi får väl se. känns himla tråkigt att åka bort imorgon när linnea äntligen är hemma, har saknat henne massa. men hon ska iväg på lite saker hon med ändå. imorgon är det favorit i repris, det ska bli kul!

 kryssningen var iallafall bra. faktiskt väldigt bra, tycker jag. kollat på prinsen. delat ut guldstjärnor. vakter har misslyckat visat oss vägen hem. har knackat på en del dörrar.. och sprungit. klättrat över toaletter. hetat lisa och hedesunda finns inte. vid tio kastade vi oss i säng, precis som det ska va. bussresan hem, var mindre rolig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0