En väg fram, inte en väg bort

ja, den här veckan har varit lång? och snöig. men avslutades ändå himla bra. måndag sov jag fram till typ sista sekund för att hinna kasta mig i duschen å käka något innan det var dags för jobb. tisdag gick jag upp vid 06, för att åka in till gävle å lämna lastbilen på verkstan samt hämta marcus. när jag åkte in för att hämta den på em var den inte klar, fick vänta 2h. så blev sen hela dagen, samt att felet kom tillbaka. blev verkstan tre dagar i rad... 
när torsdagnatten fortsatte i snökaos vart det bestämt att marcus inte skulle byta av mig och åka till sundsvall förens morgonen efter, när det förhoppningsvis blivit lite bättre. tycker synd om honom men idag vart det inte nå vidare bättre heller. vädret avtog men kaoset efter vägen gav inte upp. stackarn kom inte hem förens ikväll, och det blev för sent för mig för att hinna en vända till stockholm. men jag klagar absolut inte. jag fick byta ut min jobbfredag, som dessutom hade varit full av stress och hemma himla sent. till att istället hänga med ann, jeffa å jojjo. vi käkade pinchos och bowlade. super mysigt! nu ska jag krypa ner. imorgon äre 25års fest! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0