Kom inte hit om du vill bli buren, du ser väl att jag är tung nog som det är

måndag vaknade jag fortfarande måendes mest skit. lunchdate med marris på pizzaplace tog jag mig ut på iallafall. efter jobbet hade jag bestämt glassdate me sändrow också, men jag hamnade på verkstan istället. jag la några dagar på att kliva upp ur sängen nästan för sent och började äntligen repa mig tillslut. fredag hängde jag med jeff, vi lunchade å fikade innan jobb! 
 
lördag hämtade vi upp linnea och åkte till skutskär. hälsade äntligen på den nya bebisen, så himla gosig. tacos å film avlsutade kvällen. maria kom förbi på natten å käkade en glass. söndag skulle vi ha varit till edwina å family för att baka lussebullar, men vi vart hemma och julpyntade osv. va en sväng i valbo med jeff. sen myste jag kvällen med lina, film å chips. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0