In this new reality of a different kind

maria och hanna kom hit och myste lördagen. söndagen tog jag en promenad i solen, va en sväng till valbo och davven fixade käk. början av veckan gjordes inte mycket mer än jobb. torsdag lunchade jag våfflor hos marris. efter jobbet hade jag å sandra glassdate! fredag lunchade jag hos edwina, och efter jobbet åkte jag till järbo och mötte sandra som kom med donken, nattfest!
lördag åkte vi in till gävle och kollade på Moas dansuppvisning, sen vidare till ockelbo och hängde hos edwina å familjen hela dagen. bakade pepparkakshus, käkade pizza, spelade kort, lekte, busade. idag har linnea pyntat granen och slagit in några julklappar åt mig. efter lunch åkte vi in till gävle och mötte upp jeffa å sällskap. kikade på bocken å allt runtom. blev bjuden på mat hos peter och nu har jag redan krupit ner i sängen, är himla trött. glass å serier får nu avsluta denna vecka.
 
-varför vaktar dom bocken? "så att ingen ska kunna elda upp den." 
- jag vill tända han 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0