det va lugnt och tyst men knappast underbart

vaknade måndag sjuk, suck. tisdag åkte jag till mamma och fick lunch, samt en sväng till marris å käkade glass. onsdag skulle jag ha date med lina men allting vart så sent å jag va ju inte så pigg. torsdag kom maria in till sandviken och vi lunchade tzatsiki. fredag skulle jag till edwina och luncha, men har under veckan bara blivit sjukare och sjukare, så hoppade över det. hade kasst fredagsflow förra veckan, men denna fredagsjävel va värre ändå. samt närmare dödssjuk på det. KUL.
 
lördag låg jag i sängen ungefär hela dagen, på kvällen kom jeffa förbi, så vi fixade i ordning lite julpynt och käkade glass. idag har vi varit i ockelbo, käkat och fikat. jeffa å stefan ville åka skridskor så det har vi hunnit med också. åter hemma i sängen, borde nog inte lämnat den ens. helt slaktad nu, förkylningen vägrar verkligen ge med sig. hoppas jag vaknar åtminstonde lite piggare imorgon, och att det börjar bli bättre. vet inte hur jag ska orka med en till jobbsjukvecka såhär, faktiskt. usch.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0