spanien, mallorca -18

vi började alltihop med ett försenat flyg, å det med andra ord är ju mer öl. sen visade det sig att vi inte hann kissa, och det här är i topp av värsta situationerna i mitt liv. jag va så nära attt kissa på mig så jag vet inte om jag kommer att dricka arlandaöl i framtiden. låter kanske odramatiskt nu, men jävlar alltså. kom fram till hotellet som va helt okej, och fick bygga igen hål i taket för att skydda oss mot monster. sov någon timme, upp åtta på morgnen till linas ord - jag vill ha bärs. åååsåå började semestern! 
 
slush med vodka vart våran grej efter många om å men i försök att våga beställa drinkar. promenerade till stranden och drack några öl. fick en kompis i en bar, som bjöd på både shots och ja, bar. han va snäll, de va kul. ramlade också in på ett privateparty, i ett knullhus. fråga mig inte varför. sumerar det hela som lite coolt och ganska livrädd. det slutade iallafall bra, eller ja. att vi kom hem. 
 
hela veckan, eller.. våra fyra dagar vi hade där. levererade INTE sol. första dagen bara, å lite småsolstänk typ dom andra dagarna, om man hade tur. men vi får vara glad för det. levt mest på våran vodkaslush å pommes. det och varandra är ju ändå närmare 10 poäng oavsett. dock hade man ju inte tackat nej till solen. bättre lycka nästa gång? kort å gott, (efter en lång text?) bra resa. satt på flyget hem som lovat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0