Och river dom ned muren så börjar vi om från noll

det vart furuvik igår iallafall. kikade djuren, åkte karusell, käkade glass å myste omkring. va en apa som kissade på jennifer ganska direkt vi kom dit, lite kuul. å när vi åkte karusell skrek jag så jag dreglade på linnea, haha mysigt. stannade kvar på kvällen å kikade oskar linnros jag å jeff. marcus å hannah kom också, åå så åkte vi lite mera karuseller. 
 
idaag, myste bara under fm, tog en promenad å följde med jeff till högbo. sen hamnade vi visst i valbo. nu borde jag nog städa, men det tänker jag inte göra. vill mysa med någon, överväger ockelbo men vet inte om jag orkar det egentligen. kanske bara ska mysa ner i soffan till en film helt själv? knöljäveln är påväg tillbaka också, fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0