Jag ser sprickor i horisonten som ingen ser

Måndag - hängde hos Maria hela dagen fram tills det blev dags för jobb, nattjobb som jag bytt åt mig. tack å lov! käkade taacos också, underbart.  

 

Tisdag- jojjo hängde hemma i sandviken så var förbi där. vi gjorde tunnbrödrullespecial och städade bilarna.

 

Onsdag - picknickade och myste med lina. hämtade stefan påväg till jobbet så följde han med en vända till sundsvall, vi lyxade med max också. sen sov han hos mig. eftersom jag hade bytt åt mig en nattvecka, kan man ju va ledig. å vi ville ju hemskt gärna till rättvik, men med sjukskrivningar och semestrar hade det verkat helt kört hela veckan. men i very sista sekund så jävlar löste det sig. LYCKA. helg en dag tidigare!

Torsdag - skjutsade iväg stefan på kalas. hämtade upp lina och åkte mot ockelbo för å plocka maria. kom fram till rättvik och bygde ihop ett tält. spanade på lite bilar. hoppade å skrek med drängarna och rosenström. käkade langos. mötte skojiga människor. såg en superfin soluppgång. mötte idioter. skulle vandra hem, maria gick in på macken för å köpa chips och när hon kom ut hade jag tydligen hittat nya kompisar åt oss som jag tyckte vi skulle dricka grogg med. dom köpte glass åt mig, sen vandrade vi ändå hem mot tältet. lina som gått hem tidigare blåste nykter så vi packade ihop oss och åkte hem, lite tråkigt ändå. hade sett fram emot å mysa ner i tältet lite. 

Fredag - åkte från rättvik hem, svirade om och åkte till stranden med jeff å jojjo. sen vidare till vejjan som fyllde 30 och kalasade lite. jag å jeff övervägde drinkar och furuvik för å se krunegård. hamnade hos lina med lite öl å kort. valsade hem lagom slut efter att ha sovit noll sen INNAN vi åkte till rättvik. 

Lördag - vaknade, köpte med käk och åkte till jeff för drinkar å vin på hennes ballkong. vi myste förbi church för en öl och övervägde om vi skulle iväg å nattbada ute eller till boänge å bubbla. bestämde nattbad ute och drog till jeff för å hämta badkläder men kom inte längre än så. 

Söndag - köpte mat från thaivagnen och drog en picknick i högbo. skulle spela minigolf men det började regna så vi åkte till valbo istället. linnea kom hem, så vi käkade tacos. sen drog jag en vända sundsvall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0