grekland, kreta - 18

dagen var kommen, linnea var supertaggad, vi med! kom fram till hotellet å serverades nattkäk, linnea tog en skål med torraflingor å jennifer en skål nutella, haha kontraster. fick dessutom våra band för allink, jag och linnea fick röda, resten genomskinliga. ja, man är väl helt enkelt ett barn. hotellet var super fint, rummen var riktigt fräscha och hade hjärtpoolen precis utanför balkongen. fanns tre pooler till, vattenruchkanor samt att hotellet låg på stranden. pizza å pannkakor att plocka bäst man vill varje fm å em, slush å glass hela dagarna. linnea var nöjd.
 
när halva veckan gått sa hon att vi skulle ha tråkigt, så inte dagarna gick så fort. haha, gos. hade hur bra väder som helst, fram till fredagen.. vart molnigt tre sista dagarna. men sett mysiga shower, solat, badat, spelat på maskiner, promenerat längst stranden och haft det bra i allmänhet. vi åkte hem sent söndag, efter att ha köat oss in till flygplatsen, köat fram till check in, köat fram till lämna bagage, köat genom säkerhetskontroll, köat in på planet, vart linneas "jag vill aldrig åka hem" ett, "jag tänker aldrig mer åka utomlands" sen somnade hon dirrp. jag tror vi alla har haft det himla fint, va nöjda och glada. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0