Got a feeling that I'm going under, But I know that I'll make it out alive

nu är jag ikapp med veckorna som uteblivit iallafall! bara utomlands å lite kamera bilder kvar, de kommer det med! jojjo hämtade ju mig från verkstan, vi käkade bagerifrukost. va förbi hos david när jag hade lämnat marcus vid lastbilen på em. sen till maria för tacos å mys, ååå så sällskapade hon sista natten! 
 
när jag vaknade till igår så kändes livet inge vidare så jag bestämde mig för att strunta i telefonen, livet å i att kliva upp. sov mig igenom i princip hela dagen och natten. kikat ett par filmer nu på morgon och käkade frukost med linnea. ska hoppa in i duschen nu, ta en promme. sen kanske sticka till furuvik med jeff å signe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0