För vi har sett höga toppar, djupa dalar, mörka tunnlar Under ytan, genom hinder, vi har stått där det brinner.

måndag - fredag 
förutom jobbet så har jag egentligen inte gjort nånting under veckan, en promme på sin höjd. marcus har sällskapat. torsdag var jag förbi david efter jobbet å kikade hans nya lägga också!

lördag - va till maria med paket, käkade kakor å bullar. sen vidare till edwina, kramades med kidsen, käkade pizza å fixade i ordning för 25års fest! drog vidare dit och vart en nattpromenad hem. ett bad tog vi innan läggdags också!

söndag - hängde med edwina å kidsen hela dagen fram tills jag drog iväg till sundsvall. efter jobbet åkte jag tillbaka och myste ner mig hos moa. (bestämde att jag egentligen skulle göra det lördag, vart till å med lovad att sova länge å frukost på sängen.) 

 

måndag - gick upp å käkade frukost med ungarna, sen myste jag å emil kvar hemma medans edwina åkte iväg med moa till första dagen i skolan(!) så himla stor. när hon kom hem tog hon med sig emil till första dagen på dagis, galet. sov några timmar till, sen hängde med dom hela em, tog en promme med jenny i regnet, myste mat, gotta å film med edwina fram tills jobbet. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0