för du ser i mina ögon att jag försvann för längesen

jag vet att jag ligger så himla mycket efter här. men har ju inte inte inte tid. men jag ska fixa. jag har egentligen allting skrivet, ska kasta upp det bara. det kommer! samt alla utomlandsbilder å så, jajuste. 
 
igår blev det en promenix sen va jag ut å käkade för att fira mostern som fyllde år, tillsammans med jeff å jojjo. efter det åkte jag en sväng till david innan jobbet! idag har jag varit ut till årsunda med jeff å jojjo, vi fick tacopaj å cheesecake. å kramats lite med dom små kusinerna såklart. precis kommit in från en promme, ska åka till jobbet strax. imorgon ska jag lämna in lastbilen för service, jojjo har fått äran att hämta mig, så ska vi dra en mysfrukost. sova en sväng, skjutsa marcus å hämta lastbilen, sen åka till ockelbo för mat å mys hos maria! sen sen sen, äre sista natten och FREDAG! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0