the movies we used to see, The people we used to be

har inte gjort så mycket mer än jobbat den här veckan.. varit himla trött. försökt ta mig upp i tid för att hinna ut på en promme i solen, andra dagar sovit tills jag absolut måste gå upp för att hinna duscha och äta innan jobb. älskade tanken på lördag och att äntligen kunna sova så länge jag bara kan och inte behöva gå upp. vakna och kollade klockan 08.40 förstår inte? tvingat mig upp 13 vissa dagar och knappt orkat? men ja, va ju himla fint väder så ändå bra att vakna tidigt.
jag ville inte dricka. men vädret ville att jag skulle göra det? hur gör man då, det fick bli en vända till systemet och inhandla lite alkoholfritt! bestämde picknick med maria å jenny. vi köpte mat från tzatsiki och åkte ut till hedåsen. myste där hela eftermiddagen. väldigt sent övergick vi ändå till alkohol, vi va ut en sväng i sista stund och avslutade allt med en familjepizza. idag låg jag i sängen ungefär tills jojjo kom och hämtade mig på em, så åkte vi ut till årsunda och grillade.
vanligtvis brukar jag ju åka tidigt å jobba första natten, men idag skulle david bara behöva jobba någon timme och sen tänkte han följa med. så har väntat på honom, det vart självklart massa strul. så jag är redan trött, kommer nog behöva åka innan han hinner kommer hem, och har en jävla massa söndagsångest. ångrar att jag ändrade mig angående alkoholvalet igår och inbillar mig att ångesten hade varit på mildare level då. ångrar också att jag inte bara åkte själv, tidigt, som vanligt. ångrar mycket. klagar alltid. aldrig nöjd. älskar dessa små varelser iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0