står jag den här gången, för dig

va galet skönt att ta helg från en vecka i vattenpölen, eller närmare sjön. hela sundsvalls "plan" hade smällt och va så galet mycket vatten, gick igenom första dagarna och när jag tröttnade å tog med stövlar så hjälpte dom inte ens. vattnet va för djupt iallafall. skrattretande. 
hämtade linnea på fredagen. sen stannade vi hos mamma. påskpysslade lite, letade ägg och käkade tacos. tobias följde med hem och sov hos oss. vaknade sådär 03 och kunde inte somna om, vid 7 vaknade linnea också, vi käkade frukost och plockade fram ett pussel, ett pussel på 500bitar som hon lånat av mamma. till en början kändes det som en omöjlighet att få ihop det. vi fipplade lite med det till och från hela dagen. därimellan skjutsade tobias på unf möte, va en sväng till mamma, fixade påskris, spelade spel. och till kvällen hade vi fixat pusslet! vi är grym!
söndag kom linnea och väckte mig 7, mindre taggad på det när jag kunde sova och ville sova, 7 som dessutom egentligen var 6 eftersom man ställt fram klockan. men hon tyckte väl det var dags att fånga dagen då! tror vi åkte på pusselfeber för ägnade hela fm åt att lägga alla pussel hon hade. också bakade vi lite. på em kom tyra m familj förbi, så käkade vi våfflor. va ju våffelsöndag! sen körde jag natten åt marcus för han var lite dåligt. bra tajmat med att man klev upp 06? men det gick bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0