Smile like you mean it, And let yourself let go

förra veckan gjordes inte så mycket. mostern va här på middag en kväll. annars jobbade jag natt och sov bara. mot helgen kom jag på fötter. fredagen hämtade vi linnea och hängde hos mamma. åkte fyrhjuling och käkade tacos. lördagen hade jojjo lyckats övertala mig om att följa med till idre, det får ett eget inlägg. 
den här veckan började väl sådär. hade ett par dryga dagar. piggade på mig lite till torsdagen, prommade med annis på morgonen sen tänkte jag käka lunch i solen med davven, de blåste dock en del så vart inte så trevligt som man ville tro. fredagen hade jag tänkt åka till eddis å kidzen en sväng, men orkade inte. mackelito hade iallafall tvättat min bil när jag kom och hämtade den, snäll han.
 
idag efter några om och men, kom jag till duschen och sen åkte jag med jenny till valbo en snabbis. efter det köpte vi massa thaimat och godis. imorgon ska hon följa med till jobbet, så ska vi promma genom sundsvall en sväng, blir nog trevligt. sen är det sista april. vad gör man av det? jag har ju alltid velat typ uppsala. jojjo lockade med idre. men ja, nu vet jag inte. det lär visa sig. nu vill jag egentligen promma innan jag ska lägga mig, men det har hunnit blir mörkt. de va ju helvetes drygt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0