Jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar

onsdag råkade jag visst sova hela dagen, vaknade vid sex tiden. tog en promenad sen å hämtade jag hem Stefan en sväng från ett lan här i Sandviken. vi käkade och fikade. skjutsade tillbaka han när jag skulle till jobbet. hade bett David lägga en tång på däcket åt mig som jag skulle ha med.. "Nej, jag glömmer inte om du lägger den där." Jorå, det glömde jag. körde över den och fick punka som fan. hade Marcus bil dessutom. underbart! drog igång natten mot Sundsvall efter några om och men.. lyckades först missa rasten på någotvis. så va de riktigt tjockdimma, svinhalt å en olycka! festligt.
 
väl hemma åkte vi iväg och försökte fixa med däcket. hade tur, det gick att laga! sov en sväng sen kom linnea hem, hämtade stefan också, så käkade vi tacos! rullade sista natten som gick betydligt bättre! idag har jag varit en vända i valbo med jeffo, plockade fram linneas cykel å tog en tur, samt en del spel! 
jag hade ganska precis pengar kvar till att tanka upp bilen och inte vara helblack, tills jag får lön om en vecka. utan att ta från sparkontot. känt mig stolt, duktig äntligen. så kom idag, hade nog ingen vidare dag. kan för tillfället inte spontana iväg på någon resa, så då vart det valbo på tröstshopp istället.. fick med en hel del och mer hem. jaja. nu äre sovdags, imorgon ska vi busa omkring i en gympasal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0