I don't have the answers, but the question is clear

hela veckan har ju levererat fint väder, väldigt skönt. tisdagen var jag till edwina å kidzen innan jobbet, vi käkade glass i solen! annars gjorde jag nog inte så mycket mer än jobb. städa lite och sånt där tråkigt. men tidig helg va de ju iallafall! fredag bakade vi och åkte ut till årsunda. vi hade kakbuffe och tävling. därefter grillade vi. drack lite alkohol och spelade spel. bra påskfirande! 
sov kvar i årsunda och väcktes av kastrullock på morgonen, mindre trevligt. men vi fick frukost i form av scones och amerikanska pannkakor så man ska nog inte klaga. åkte hem och svirade om för att sticka på kalas hos signe! solen lockade fram alkoholsinnet. jojjo följde med, vi åkte till jeffa å drack lite vin på hennes ballkong. sen hämtade vi käk från matkällan och åt här hemma. spelade lite spel, drack lite och slultligen ut på en trubadursväng.
söndag köpte vi kinamat och åkte ut till vattnet, det var tydligen dags för vattenskoter. sen åkte jag hem till sängen. måndag gjorde jag heller inte mer än sova och jobba första natten. idag har jag varit hos anna en sväng, plockade nyss ur diskmaskinen och började städa, men sen kändes det tråkigt. gör det en annan dag istället tror jag. snart dags för jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0