I'll be looking for signs, where there's nothing to find

förra helgen myste jag hemma med linnea. vi var förbi hos edwina och lekte på söndagen också! har rullat en veckan stockholm-sundsvall tillsammans med anna. vilket betyder att större delen av dygnets alla timmar har spenderats i lastbilen. är glad att ha henne tillbaka hos mig.
 
har haft en otursvecka på så många plan. spräckt telefonen. krånglat med lastbil, gods och truckar. och som lite plåster på såren va det dags att byta den satans p-staven. efter en dag å natt i lastbilen kom jag hem och sov i 2h, och sov över. stressad och nervös fick jag den jäveln bytt.
 
gick bra. sen? minns inte. eller ja, svimmade väl av där då. slog i ett bord på vägen och faceplantade in i ett element. aj, sa jag och försvann igen. börjat sparka och sprattla så skorna flög. "vaknar" av att david dragit fram mig, håller i mig, och skriker katrine. grinandes i panik, lite blodig och uppsvälld. stackars tant. hela jävla ansiktet bara dunkade och värkte. för att inte tala om huvudet.  
 
en bra och tidigt fredag igår, väldigt skönt. kröp ner i pyjamas och kollade en film innan jag somnade och äntligen fick sova ordentligt. vädret idag hade ju gärna fått vara bättre. har hunnit med lite tvätt och lite städ. linnea är iallafall hemma. vi kanske skulle ha bakat något gott? ikväll blir det iallafall tacos och imorgon ska vi åka till ockelbo å leka hos eddan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0