Har hjärtat på rätt sida men min hjärna är försvunnen

hade en fin helg. sen rullat min första vecka stockholm själv. tänkte skriva att det gått bra, det har det väl nästan. förutom att det ska bråkas en del såklart. vet inte varför jag har lyckats dragit på mig två veckor med sånt? tycker det räcker nu. orkar inte en hel bråkperiod. tack för den här gången men nu får det vara klart och överstökat. 
 
idag har det iallafall av någon konstig anledning gått bra, en fredag dessutom? en förkylning fick jag också. som bara blivit värre och värre fram till idag ungefär. så nu hoppas jag på att vakna som en superstar imorgon. är iallafall nöjd med att ansiktet tappat svullnaden och slapp bli blå. från att inte kunna skratta, prata eller ens röra mig utan att näsan skulle kännas, göra ont. så är det nu lugnt bara man inte rör den. börjar bli tröttsamt att gå omkring med ont i huvudet men det går också mot det bättre, och inte längre utanpå. bara innuti. 
 
"man får vara glad för det lilla" är en ganska så upprepad mening dessa två veckor. ganska dryg mening. ganska sant också. imorgon är det kalas i årsunda för Tyra och kvällen blir det drinkar hos knallen. överväger att vara nyktert sällskap, men vi får se. det blir alldeles säkert en fin lördag iallafall. även om jag väldigt gärna hade stannat i sängen fram tills jag måste upp och jobba på måndag typ. meeen, körde annas natt i söndags, så hon kör min denna söndag. så jag får ändå långhelg på min korthelg, vilket resulterar i en kortvecka följt av en till långhelg. deet är något som känns skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0