Give me something I can believe in

den här veckan gick fort. audin vart såld direkt. tobias va här och hälsade på i tisdags. i onsdags va vi ut å käkade. i torsdags käkade jag middag hos mostern. idag är det fredag. jag är nå otrligt trött, ont i huvudet och halvslut som människa. men linnea är hemma. vi ska bara mysa hela dagen! imorgon ska vi till årsunda på kalas för tyra. på kvällen ska jag mysa lite med mina girls.
veckan har varit halvbråkig. det är ingenting som superkrånglar egentligen men det är liksom alltid någonting. fick skrapa rutorna i veckan också, nollan lurar runt hörnet och vintern kommer vara här från en dag till en annan. usch. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0