when you lose something you can't replace

en stockholmsvecka rullade förbi. torsdagen joinade jompa svängen runt också. praktikantkalas! fredag efter jobbet hämtade jag en full david i gävle. kebab hade han köpt. kebab skulle han kasta ut. slutade med kebab över hela han, mig och bilen. trevligt. lördag va jag till obo för å få leka halloween, drack några öl och hängde på baren. söndag myste jag hos eddis innan jobb.
igår åt jag frukost, tog en promenad och städade lägenheten. idag har jag vi varit ut och käkat med jeffo och david. nu försöker jag få tag i en promenadvän. är för mörkrädd för att våga mig ut själv. hatar att mörkret kommer redan vid fyra? man är ju lurad. imorgon ska jag till ockelbo och hänga med hanna. på torsdag kommer linnea hem och vi ska vandra genom halloween på stan. sen äre heeeelg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0