The challenge is to balance on that fine line, Between the earth and sky

i veckan skrev jojjo, kom hit. och imorgon sätter jag mig på ett plan till henne. så hade det kunnat vara iallafall, jag är ju ganska bra på att vara spontan. men att åka själv vågar jag inte. så har något en skvätt pengar och möjlighet till ledigt? då åker vi i helgen, kom kom kom. mitt hjärta skulle svämmaöver av lycka. 
utöver det lyckorus jag skulle kunna leva i nu? mjaa.. har gått i en vecka och försökt städa lägenheten, kommer varjedag halvvägs och orkar inget mer. supersnorig vart förkyld påriktigt med feber, ögon som rann, osv. men det gick över på ett par dagar iallafall. dock fick jag tandvärk istället? uh. va ut å käkade med jennifer och david på Gustavs igår. idag kom linnea hem, vi fick tacos i årsunda och har hängt där hela eftermiddagen och kvällen. nu ska jag käka bj till lite serier innan sovdags.
 - som jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0