jag var en av tusen dårar

jobbet har ju bråkat en del senaste. men förra veckan rullade äntligen mer eller mindre smärtfritt. kom till fredag, nästan i sundsvall. SÅ SLUTAR GASPEDALEN FUNGERA? va är de för idiotfel ens? men det löste sig, tack och lov. och jag kom hem i hyffsad tid ändå. rosenström var bra. linnea kom aldrig hem i helgen. lördag åkte jag till edwina och sov där. hängde där hela söndag tills kvällen, då kikade jag en film med lina.
 
måndag och tisdag har jag också varit förbi hos eddan innan jobb. imorgon ska jag hänga lite med maria innan jobb. torsdag förmodligen med jennifer innan jobb. linnea kommer denna helg istället, saknar henne massor! lördag ska vi fira tobias som fyllt år i veckan. vi ska till alborgen och sen käka tacos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0